środa, 3 lutego 2016

Wraca nowe ;) Czyli idą zmiany.

Jak zapewne widać, od dłuższego czasu brakuje to wpisów motocyklowych, brakuje kontynuacji kalendarium, w sumie brakuje wszystkiego. Stało się to zapewne dlatego, że od powrotu z Rumunii/Mołdawii/Ukrainy skończył mi się czas na jeżdżenie motocyklem. Z różnych powodów.
Długo się zastanawiałem czy nie zakończyć działalności tej strony - nic nie piszę a nazwa.pl chce srogie myto za cząstkę serwera dla mnie. Z jednej strony mógłbym to zrobić a z drugiej cały czas jest mi szkoda tego poświęconego czasu oraz wspomnień, których pewnie już by nie było, gdybym nie zapisał ich na tych "kartach"
No więc do brzegu. Co wymyśliłem?
Od teraz to nie będzie już tylko motocyklowa strona. Od teraz będzie także dział związany z moimi samochodami oraz z... bieganiem. Bo zacząłem biegać. W zeszłym roku. Mam za sobą lekką redukcję wagi oraz dwa biegi. W tym roku największy nacisk chcę postawićwłaśnie na bieganie. Mam w planach zaliczyć we wrześniu półmaraton w Pile. Zobaczymy....
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz