poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Start bloga (strony) 01.04.2013

No i wreszcie stało się...


Przeniosłem się z darmowego (www.moto-batman.)yoyo.pl, które przysporzyło mi kępkę siwych włosów. Początkowo, pod nowym adresem chciałem uruchomić niejako tę samą stronę ale w nowej szacie graficznej. Jednak po przemyśleniu tematu doszedłem do wniosku, że być może prowadzenie typowej strony jest "fajne" i odpowiada moim potrzebom, to jednak jeszcze lepszym pomysłem jest prowadzenie tego wszystkiego w formie bloga.

Blog powstał zaledwie kilka dni temu, jednak zdecydowałem się na to by relacje otrzymywały rzeczywisty czas publikacji. Dzięki temu strona teoretycznie funkcjonuje od 2008 roku

Wszystkich chętnych zapraszam do zapoznania się z ciągle aktualizowanymi danymi. 




A dla chętnych doaję link do poprzedniej strony (jeśli w ogóle będzie się otwierać)

 www.moto-batman.yoyo.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz